Wednesday, July 11, 2007

motivation for today..

"Jangan buat apa yang kita tak suka pada org lain sebab hukum alam akan berbalik kpd kita."


"Hidup, tiada siapa boleh hidup kembali di zaman silam, pandanglah ke hadapan, di situlah terletaknya kejayaan, kehidupan dan mase depan anda." by Eddy Rosyadie.


"Tidak mengetahui apa yang berlaku di esok hari adalah kuasa tuhan.Keupayaan merangka strategi untuk esok hari adalah kekuatan manusia."by Eddy Rosyadie.


"Pastikan bahawa setiap pergerakan kita adalah dibuat kerana Allah dan justeru itu menjadikan setiap saat kita bernafas adalah sentiasa dalam ibadat dan dalam rahmat Allah." by Mohd Huzairi Zainuddin.


"Kekeceawaan adalah sebahagian dari fasa kehidupan.Hidup ini adalah perjuangan dan setiap perjuangan memerlukan pengorbanan. Pengornbanan yang suci tidak pernah mengharapkan sebarang pembalasan." by Mohd Huzairi Zainuddin.


"Hidup mmg macam tu. Penuh teka-teki, penuh prasangka, penuh andaian, penuh dgn pelbagai perkara yg kita tdk tahu dan tidak akn tahu.Di sinilah Allah menjadi sandaran kita. Persoalan dunia akan selesai dengan sendirinya oleh hati yang berpaut pada agama." by Mohd Huzairi Zainuddin.


"Segala cabaran harus dilihat sbg suatu proses kematangan dalam menimba pengalaman."


"Orang yang mempunyai prinsip perjuanagn dalam hidup, apabila berhadapan dengan masalh, menganggap ia sebahagian daripada ujian dan latihan bg terus maju dan meningkatkan dirinya ke tahap yg lebih tinggi."



1 comment:

Nurul said...

yah...berusahalah lagi utk wat bg blog nih jd best...nnt i promote ur blog..hehe...
aja, aja fighting..!!!