Wednesday, July 11, 2007

introduction for this blog..

hehehe...saje suke2 nak buat blog ni...hehehe..lantak la...actually i want to make this blog in english but i'm not confident yet to do so...so, aku tulis dlm malay dulu la as my introduction for this blog...ok babe?hehehe...aku ok jer...kat sini aku nak bagi tau la ruangan2 yg aku suke dlm mingguan wanita...bab yg aku paling suke sangat n sangat suke ialah bab motivasi...ni khas untk aku yg lack of motivation bagi membina mase depan yg gemilang n jadi manusia yg terbilang...ok...kat sini aku sertakan ruangan favourite aku n link2 yg berkaitan untk kte sume berkongsi bersama :-


1. Rahsia wanita

- http://meditasi-islam.tripod.com

- www.freewebs.com/transformasi.jiwa


2. Serasikah kita


3. Resepi hidup

- http://binabahagia.bravehost.com/


4. Setitis embun


5. Motivasi

- www.drtuah.com


6. Tok Muda


7. Mencari keredhaanMu




so, sama2lah kte manfaatkan ruangan ini untk kehidupan kte bersama....hehehe...


from,

protege motivator.


No comments: