Monday, November 30, 2009

hati walang

salam to u all..

lately ni ati berasa sggh walang...serasa aku dah nak dekat sebulan..huhuhu..kalo dlu ade diari, trs leh tls dlm diari tp skrg diari dah xde...huhuhu..kat blog ni je la blh ku curahkan perasaan ati ni..nak tls dlm e-diari kat laptop, serasa aku tdk mgkin sbb laptop ni menjadi perkongsian untk aku dan adik beradik after this..nak xnk, terpksa online, biar dpt dicurahkan rase ati yg walang nih...

serik rase memikirkan perkara tersebut n aku tau ni sume dugaan dari Penciptaku di ats sana...tp aku rase dah x berdaya dah nak memikir perkara tersebut..ape2 pun aku ingin redha dgn takdir ini...cuma ku mohon dr Yang Maha Esa sebuah ketenangan bt mase skrg...ape2 pun aku perlu melawan bisikan syaitan itu n berjauahan dr rase sunyi sunyian sbb kesunyian itu adelah racun pembunuh kehidupan aku n para syaitan pasti gumbira kalo aku termkn bisikan mereka di kala aku melayan kesedihan...Ya Allah, ku mohon dari Mu berikan aku kekuatan untk menenmpuh dugaan hdp ini dan berikan la aku secangkir kegembiraan dalam mase terdekat ni..amin..

aku xmau memikirkan yg bkn2 bt mase skrg...insyaAllah kesedihan ni cuma sementara je..cuma aku perlukan kekuatan je skrg..hehehe..aja..aja..fighting!!!

No comments: