Tuesday, October 27, 2009

alhamdulillah..

salam...

mmm..ari ni rase amat bersyukur...bersyukur ats sgala2nya..bersyukur kerna berjaya gak hbskan part yg plg sukar aku kira iaitu discussion...wp xpuas ati...tp xpe...bt je dulu...nama pun first draft...hehehe...ssh nak discuss kan pasal result tuh sbb terlalu byk result n factor...ok...let's forget about it...

aku bersyukur ari ni dgn rezeki yg aku dpt di bumi ini.... ade lagi sarapan yg lazat aku mkn pg tadi..plg pntg aku bersyukur kerana allah memberi aku peluang untk hidup lagi pd ari ni..alhamdulillah...Dia masih meminjamkan aku roh ini...Terima kasih ya Allah...alhamdulillah di atas segala2nye yg Kau berikan kpd diriku yg sesungguhnye sgt kerdil ini...Allahuakbar...

yeah...ari ni aku realize yg sume pengalaman hidup yg aku ade hari ini membawa byk erti dlm hdp ini...especially tntg kehidupan...ya...alhamdulillah...byk lagi yg aku perlu blaja dlm hdp ni..n aku bersyukur masih berada di bawah lembayung pemerintahan Mu, Ya Allah...n tetapkan lah hatiku ini berada di jalan Mu yg lurus...amin....

alhamdulillah..

No comments: