Tuesday, November 11, 2008

mutiara kata..

Sahabat yang baik umpama memori yang indah. Memori yang indah sentiasa menceriakan, menenangkan dan dan memberikan semangat. ~Osman Affan~

hehehe....mmm...tbe2 terasa menarik lak kate2 di ats nih.....lantas aku pun berpikir...(ececeh...tlg la....)hehehe....sgt insaf rase....insaf dgn kedaifan diri n ketidaksempurnaan diri...huhu...(ni bkn berlakon ok...)hehehe....

ok la...yg aku teringin nak kupaskan kat sini...nak ckp kte perlu cari sahabat yg btl2 baik dgn kte sbb shbt tu la tlg blkg kejayaan kte untk mase dpn. kte sama2 dok di perantauan...kena depends each other...sape lagi yg nak bantu kte kalo bkn kwn rpt...n sape lagi nk tlg kwn kte kalo bkn diri kte yg jadi shbt ketika ssh sng kwn kte tuh....untuk itu, i ingin menasihati u all sume n i suka mengingatkan diri i sndri untk jadi la sahabat yg baik kpd kwn kte sndri. sblm kwn kte jadi shbt baik kte, kte mesti terlebih dahulu jadi shbt baik dorang....yup...itu yg aku nak katakan kat sini....

pntgnye kwn tuh time kte ssh...n kte gak pntg tmn mreka ok time dorang ssh...yg pntg jgn tikam kwn dr blkg kalo xnk org tikam blkg kte...yeah....itu yg kte cari...kwn2 kte ni la yg akn mencipta memori indah bersama kte...hehehehe....gambo sama2...mkn sama2...joli sama2...jln sama2..tdo je asing2 ok...kihkihkih....xkn nak tdo sekali kot...huhu...yg pntgnye kat sini kjayaan kte jgk dipgaruhi oleh kwn2 kte gak tau...cube pkr zmn blaja dulu2...kte stdy pun dgn kwn2...hehehe...then sama2 score gak kan...pegi kampus sama2..

cuma satu je, insafnye aku di sini aku nak jaga kwn aku baik2....yup....kwn2 terdkt aku....ara, kak noz, dd, naziah (mmg i miss her a lot), nad, echot, kak bunga, nina n u all u all sume la...hehehe...mmm....xmo jadi kera sumbang!!!xbesh pun....hahahaha....tu yg pntg!!!!hehehe...tu saje untk ari nih....~daa~

No comments: