Sunday, August 3, 2008

sunday blues....

hehehe....mmmm....ari nih....fuiyoh.....prasaan bermalas-malasan tu mengebu2...n berbunga2....byk tul tanduk setan kuar smata2 nak bg aku malas....hahahaha....gelak guling2....tmbh2 lg mmg aku set dlm kpala otak aku ari ni ari cuti sbb mlm td kak noz kate cuti....jeng...jeng...jeng....cuti ape pun aku tak tau....until then....pg2 lg aku bgn ade sesuatu bunyi yg krg enak mengejutkan aku....huhu....bunyi mikrofon rupanya...huhu...perhimpunan sekolah....cis...mmg ari ni dok cuti n mmg ari bekerja.....waa....malasnye....di tmbh2 lg menghidap selsema n batuk....fuh....mmg ssh nak bgn....kuang3x.....


mmm....xsedar dah nak dkt kul 12...mslhnye....sedimen aku tak cair2 lg nak dibuatkan lepat tanah...huhu...dah tu guanenye....ice freeze dry pun dok cair lg...huhu...nak bancuh chemical....waaa....trase kemalasan n keberatan buntut ini untk bgn....waa...ntah la....kalo diberi pilihan...aku xmo dah smbg...tp kan...dah terikat...apekan daya...berjalan la tanpe henti la jwbnye...huhu....k la....daa...

No comments: